Esrameteoguz canım valla biseyın ne oldugunu soracak ya mesela bu diyor (yanı bu ne demek istiyor). Yiyecek bıse gorunce mama mamamama diyor. Babasına bazen Ba bazen baba bazen bab diyor 😂. Bazen gel gel diyor bazen hıc demiyor eliyle yapıyor. Onceden meme derdi artık ısaret ediyor 😂 bugun bir ara meme meme yine dedı. Mesela sabah uyanıyoruz bana yakın uyuyor anne diyor duyuyorum hem de kac kere anne dedıgını duydum ama gelip bana anne demiyor. Bazen diyor bu kez de ben acaba anlamlı mı dedi diyorum. Annem duydum kızım valla dedı diyor 😂 yanı evde herkesin psikolojisı bozuldu diyebilirim. Nene anneanne demeye basladı ama bence anlamsız kendi kendine soyluyor. Kızım ordek nasıl ses cıkarır diyorum bababa diyor vakvakvak kızım bababa diyor 😂 kopek nasil ses cıkarır hohoho. Belki 1çgun ıcınde 1000 kere tekrar ediyorum ama yok cocuk soylemıyor. Ben ayy cok kullanırım bir ara ona takmıs sureklı ayyyyy diyordu 😂 guzel bıse gorunce ayyyyy diyordu. Yazınız bana umut oldu🤍