mihrosum kızlarımız nerdeyse aynı aylık. Ve yazdıklarınız birebir aynı bizimle. Fark olarak benimki daha yeni başladı yürümeye, daha tam olarak değil ama yinede yürüyor diyebilirim. Cüce deveyi bilmez hiç öğretmedik, ama çök kalk deriz yapar. Algısı, komut alıp uygulaması herşeyi çok iyi ( şükür). 2 günde 3 farklı ,tutmalı ahşap yapboz öğrendi , tüm parçaları yerine kendisi takıyor. İstediği ne varsa parmakla işaret edip ıh ıh diyerek gösterir. Su içmek isterse hu hu der. Ba ba , ma ma, me me, ema( elma) der, hayvan seslerinden bikaçını çıkarmaya çalısır. Gül, üzül, şaşır derim yapar. Tüm organlarını bilir aylar öncesinden beri. Benimkileride bilir. Seni beni bilir yani. Baskalarındada , kitaplarda da gösterir. Yani hemen hemen aynj aydayız aynı durumdayız. Bi an önce açılsa şu dilleri. Daha yeni yürüdü , aylardır buna üzülüp ağladık tam yürüdü rahatladık şimdi de konusmamaya takmayalım bi rahat nefes alalım diyoruz ama insan takılmadan da edemiyo.