DoraKizimm geçmiş olsun benim de bebeğimin süt alerjisi var. Doktor bana da 4-4.5 aylıkken başla dedi ama 5 aylık olacak ama ben hala korkuma başlamadım.5-5.5 aylıkken başlamayı düşünüyorum. Ek gıdaya erken başlayınca bağırsakaları kötü olur diye. Hatta diyetisyene gittim O da önce sebze püresi sonra meyve püresi ver dedi. 3 gün kuralına fazla takılma dedi. Sadece tadım yaptıracaksın günde 5-10 tatlı kaşığı verebilirsin dedi. Bir sebzeye tepki verdi mesala onu bir iki hafta sonra tekrar dene dedi.