DoraKizimm bizde süt ve süt ürünleri alerjisi vardı. 5 aylıkken başlattı doktor ek gıdaya. Tadımları 3 gün yerine 5er gün yapmamızı söyledi. Zaten yiyeceği en fazla 1 yemek kaşığı oluyor, erken olması çok da etkilemiyor. 4 5 tane sebze deneyebildik. Tek öğün devam ettik. Şu an 7 ay 20 günlük yaklaşık. Ben diyetimi 1 hafta önce açtım bebeği hiç etkilemedi. 8.ayda alerji kapısı olduğunu söyledi doktor, 8.ayda bebekte de yavaş yavaş denemeye başlayacağız.