Serpil1996 canım benim bebeğim hep çok sık uyananan bi bebekti hala daha öyle hiç seninki kadar uzun uyuduğunu bilmem 6. Aydan sonra gece beslenmesine gerek bile yok diyo drlar ama ben en az 2 kere emziriyorum bebeğim istiyo zaten zorla değil yani 🙈 2,5 aylıkken ben en az 5 sefer emzirirdim gece uyanırdı zaten sen uyanmadığı için 3 kez rüya öğünü yapsan yeter bence ama yinede bi araştır sen drunlada görüş ben çok araştırmıştım onlara dayanarak söylüyorum bebeğin için en iyisini sen bilirsin