cemreninnannesii simgesell ben aile hekimine sormuştum kullan dedi kuru bir öksürüğü vardı ama sanki banada öyle geldi şurubu içince balgamlı öksürüyor çok şiddetleniyordu çocuk doktoruna sordum şurubu kestik 2 günde öksürüğü bitti
Buglemim09 simgesell bizede doktorumuz prospan yazmisti eczanede olmadigi icin tuspamin verdiler ayniymis oyle dediler 6 gun kullandik 6. Gunde bitmisti artik ilk biraz artti daha sonra azaltarak gecti
Happydef simgesell kızıma kuru öksürüğü varken kullandık iyi geldi bı kaç ay sonra hastalandi bu sefer balgamlı öksürük vardı doktora sordum kullanayım mi diye daha kötü boğar kullanma dedi. Sanırım kuru öksürüğe iyi geliyor