simgesell Merhaba anneler bebeğim 6.5 aylık balgamlı öksürük vardı doktora gittik prospan şurup yazdı ama öksürüğü daha çok arttı sanki bugun üçüncü gün başlayalı işe yaramadı mı acaba şurup
Nur_61 simgesell öksürük sürümleri xaten iki günden sonra öksürüğü artiriyo ki balgam söküp atsin die öksürük icin tereyağı pekmez ılıtıp verebilirsiniz öksürüğü iyi gelir boğazını yumuşatır
dinle_beni_bi simgesell biz hiç kullanmadik. Bricanyl ile aynı ozellikte olduğunu biliyorum. Sadece bitkisel olanı.
Tuba simgesell adı üstünde öksürük şurubu 😁 prospan daha fazla öksürmesine sebep oluyor balgamı atabilmesi için. Sadece sabah ve öğlen vermelisiniz 2,5ml kadar. Akşamları vermeyin rahat uyuyabilmesi için.