Kama Canım tecrübe konuşuyor 😀 Ben ilk philips avent aldim akıttı icemedi dr.browns aldım gaz yapmasın diye onuda icemedi akıyodu hep chicco vardı ondada aktı en sonunda şu süt sağma makinasındaki Mamojoo biberonu deniyim dedim asla akıttırmadı kesinlikle tavsiye ediyorum emziktede onu tuttu kac emzik denedim philips en iyisi diye almistim hep biz mamojoodan gittik anlıyacağin dene derim şimdi suluk aldım 4 ay 23 gunluk nuk un yok ondada akıttı şaka gibi yaa 🤣