Mimoza27 Merhaba hiç endişe etmeyin bende 4 ay önce korona geçirdim tabi bir panik oldum ilk başta ozamanlar bebeğim 7 aylıktı inanın bizden daha hafif atlatıyorlar gün içinde ateşi 37.5 a kadar çıktı en fazla 3-4 kere kusma ishal oldu ve 1 günde atlattı çok şükür. Doktorumuza da sormuştuk ne yapabiliriz diye hastaneye gidip crp değerine baktırdık normaldi sadece calpol ve emzirmeye devam et dedi. Rabbim korusun inşallah yavrularımızı siz stres olursanız çocuklar da hisseder korkmayın geçecek Allah’ın izniyle yemenize dikkat edin vitamin kullanın rutininize devam edin çok geçmiş olsun rabbim şifa versin inşallah 🤲🏻☺️