Mimoza27 maskeyle birlikte bebeğinizi emzirmekten korkmayın her alt ve beslenme bakımında mutlaka ellerinizi yıkayın ve onunla temas halinde olmak zorunda kaldığınız da bir elbiseniz yani kolay şekilde üzerinize sokacağınız bir kıyafetinizi giyin. Korkmayın bebekler ve çocuklar grip şeklinde alıp atlatıyor bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Stres yapıp hep kendinize hem de şuan size ihtiyacı olan bebeklerinize yansıtmayın. Geçen gafta arkadaşım 2 buçuk yaşında oğlu var eşiyle birlikte yakalandılar çok şükür çocukta hiç bir belirti olmadı hatta normalden daha enerjik diye şaka yapıyordu ☺️ Pozitif düşünün lütfen , tez vakitte sağlıkla atlatırsınız inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻