Ebbrru Yenianneecik Ben görmedim ama çok duydum dutlukta bademlikte Instagram da ankaradasondakika diye site var ya orda çok gosteriyolar ☹️
Ebrarelamuhammed Yenianneecik https://www.facebook.com/111353126180755/posts/378884826094249?s=100004759211002&sfns=mo
Cansuaysima Ebbrru ay en korktuğum Şey ya Yemin ediyorum bu ara sürekli aklımda çıldıracak gibiyim sanki evde varmış gibi saçma sapan takıntı yaptım bide en üst kattayım burda duymadım ama resmen fobim oldu bu postta benim için hiç iyi olmadı😓😓🤗🤗🤗
Ebbrru Cansuaysima Bende öyleyim sanki her yerden cikicak gibi. Açmak istemezdim ama dikkatli olsun herkes Allah korusun miniklerimiz var evde :(
Rainnn Ebbrru Bende Ankara’dayım korkuyorum açıkçası ve her yer beton yığını oldu hayvanların doğal yaşam alanlarını katlediyor insan oğlu, çıkar tabi 🤯
Meryem25 Ay bizde altındagdayz kızlar cok korktum suan bide geçen komsumuz dedi ki Ankarada büyük Bi deprem bekleniyoms birde yılanlar da depremin habercisimiymiş ne 🙄🙄🙄
Pbebek Meryem25 hahaha 😂 ay kusura bakmayın ama deprem mühendisliği masterım var hiç böyle bir bilgi duymamıştım 😁🙈içinizi ferah tutun alakası yok, olursa da tesadüftür
Ebbrru Ebrumarbling Ama sanki fareler de çoğaldı gibi 🤦🏼♀️ Ay her yerim kasindi valla tiksinmekten huylanmaktan