Feyyyzza bu durumu hiç pekiştirmeyin. Siz onun annesisiniz yani ona en yakın kişi. Siz bu hatta onunla en iyi takımsınız. 10 ay tam atak haftalarına tekabül ediyor. Ayrıca biz anneler bebelerimizin birincil tüm ihtiyaçlarını karşıladığımız için bizi çantada keklik gibi görüyorlar. Bence bir süre ( tabiki imkanınız varsa) evde birlikte keyifli vakit geçirin. Başka birinin kucağından almaya çalışmayın. Yani onun bu olumsuz durumunu pekiştirmeyin. Onun en sevdiği kişi sizsiniz🥰. Bu tüm annlerde oluyor sanırım☺️ Bizimki de babası geldiğinde uzun süre bana gelmek istemiyor çünkü gün içinde benden sıkılıyor. Hatta ben ayağımda sallayınca uyumuyor babasında 1 dk içinde uykuya dalıyor. Ben de hiç ilgilenmiyorum sonra babasından sıkılıp yine paçalarıma yapışıyor. Tırmalama olayına gelince diş çıkarma döneminde çok yaptı şimdi yapmıyor. Ama tatlı sert uyarılarımı yaptım. Hepimiz yaşıyoruz bunları, Hiç kendinizi üzmeyin 🥰 siz çok değerli bir annesiniz ♥️💐