Feyyyzza
Bir çocuğa yapılabilecek en büyük kötülüklerden biri gözleriniz yani bakışlarınızla onu uyarmak ya da terbiye etmektir. Bunu yapmayın lütfen. Aranızdaki bağ zedeliyor. Yanlış bir şey yaptığında hareketin yanlış olduğuna vurgu yapmalısınız. Adem Güneş kitaplarından vakit buldukça okuyun, orada çocuğunuzun davranışlarının sebeplerini mutlaka bulabilirsiniz. Kolaylıklar dilerim 🙏🏻