Anneyimmmm 6 aylıkken koydum kızımı hiçbir sorun yaşamadım yürüme basma vs. Ama kısa kısa koyuyordum , şu açıdan çok dikkat edilmesi gerekiyor ev kazaları açısından koyduğunuz alanda kaza yaşamaması için bütün önlemleri alın ve kesinlikle yalnız bırakmayın , uzun uzun bindirmek zararlı olabilir ama bebişlerde çabuk sıkılıyorlar zaten