Sinemkrsyk bende sene 2000ler olmuş. Prospektüsten bi haber, sürü psikolojisiyle aşı yaptıran zihniyete şaşırıyorum. Kilo vs söz konusu olduğunda, Her bebeğin gelişimi farklı diye burda naralar atarsınız. Lakin aşılamaya gelince her bebek bir!!! Belki benim bebeğimde immün yetmezliği var. Yada içerisindeki vero hücrelerine, tuz ruhuna, cenin genine alerjisi var. 🤷♀️ Siz yaptırın efendim. Aşılı olduğunuz içinde rahatca uyuyun gerilmeye lüzum yok aşınız sizi korur