2mmom yurtdışında kullanılıyo olması bu durumun çok doğru bişey olduğunu gösterir mi sizce? Yada bişeyin sadece ülkemizde kullanılıyo olması yanlış olduğunu? Ben bilimsel yöntemlerden yanayım tabiki kimseyi eleştirmem sorgulamam,fikrimi söyler geçerim..bu tarz bana ters gelen şeylerde asla tutamam kendimi ne yazıkki..yoksa siz benim fikrimi kabul etmezsiniz belliki,ki hiç umrumda değil,bende sizin fikrinizi kabul etmem..gayet saygı ve sevgi çerçevesinde bi fikir alışverişi,canım