Zerrinakarsu benim oğlum 10. Ay içerisinde emekledi , 15. Aydayız daha 1 haftadır yürüyor.. korkma hepsinin bir zamanı hazır hissettiği anı var. Bende çok korkmuştum çok sordum sorguladım herşeyi bu anlamda geç yapıyor diye.. ama o zamanını kendi istediği anını bekliyor. Ha ayrıca emeklemeden yürüyenlerde var 🤤😍