Alyatrd Özel hastanede yaptırdım. Oğlum doğduğundan beri hep özel hastaneye götürüyorum. Aşı için sadece kısa bir işlem diye devlet hastanesine gittik tam bir rezillik. Özel hastanede bu zorunlu aşı olduğu için aşılar ücretsizmiş. Araştırdım hemen özele götürdüm.