Sema0951 Arkadaşlar aşı kaç tane vuruyorlar çok huysuzluk oluyor mu nelere bakıyorlar kilolar nasıl sizde bizde durumlar pek iyi değil kilo olarak 🤦♀️
PortakalliKahve Sema0951 2 bacak 1 koldan yaptılar, ateş huysuzluk gibi bir şey yaşamadık. Boyu 80 kilosu da 10.150 biraz az dedi doktorumuz ama çok hareketli olduğu içinde normal karşıladı
goktugmom_061220 Sema0951 Merhaba. Oğlum 1 yaş 19 günlük. Dün aşısını oldu. Sağlık ocağı alerjik bebek olduğu için aşısını yapmadı. Süt ürünleri proteini ve yumurtaya alerjisi vardı. Dün tekrar test yapıldı. Çoklu besin gıda alerjimiz çıktı. Süt ürünleri proteini alerjimiz azalmaya başlamış çok şükür. 3 tane aşı oldu oğlum. 2 bacak,1 i de koldan. Ateş vs olmadı çok şükür ama çok huysuzdu. Gece uykusuna yattıktan sonra rahatladı. 😊
Ahsenimveben 17 gün önce vuruldu kızım 2 tane bacağa yapıldı şu çiçeği sağlık ocağında yoktu yapılmadi daha biraz.huzursuz zaten azı dişler çıkıyor 82 bot kilo 11 azı dişten dolayı yemiyor ateş falan yaoti bizde
Mucizemsi 2 bacağına birde damla verdiler. Ateş, huysuzluk gibi şeyler yaşamadık. Rahat geçti sadece ilk gece ağrısı oldu onda da ağrı kesici verdim rahatladı, öyle atlattık
Alyatrd goktugmom_061220 Merhaba aşılarınızı hastanede mi yaptırdınız , benim bebeğim de süt alerjik Ama doktorumuz sağlık ocağında yaptırabilirsin dedi 😒
Ahsenimveben Sema0951 ya ne güzel ;) kız bizde ahsen betül adı :)hayırlı yaşları olsun sizinde,) niye geç yaptı niz böyle birde sizde durumu nasıl kac ogun veriyorsunuz bizde azı dişten dolayı yemek sıkıntı oluyor
goktugmom_061220 Alyatrd Merhaba. Devlet hastanesinde Pediatri ve Alerji bölümü ayrı ayrı kan istediler. Özelde yaptırdığım testleri kabul etmediler. Çocuğumu mağdur etmemek için özelde yaptırdım bütün aşılarını. Deri altı testi yapıldı tekrar. Süt proteini ve yumurta alerjisi azalmaya başlamış başka alerjilerimiz çıktı onları da öğrenmiş olduk. Doktor eşliğinde aşılar yapıldı ve 1 saat gözlem altında tutulduk. Çok şükür bişey olmadı.
goktugmom_061220 Alyatrd Özel hastanede yaptırdım. Oğlum doğduğundan beri hep özel hastaneye götürüyorum. Aşı için sadece kısa bir işlem diye devlet hastanesine gittik tam bir rezillik. Özel hastanede bu zorunlu aşı olduğu için aşılar ücretsizmiş. Araştırdım hemen özele götürdüm.