Aysemete sizede alısır merak etmeyin siz onun annesisiniz kokunuzu tanıyor biliyor annesi oldugunuzu bende bebegim 1 aylık olmadan annemlerde kalmak zorunda kaldı eşim baska sehırde calısmaya mecbur kalmıstı annem sagolsn baktı ilgilendi annemde uyurdu felan anneme cok baglanmıstı ama sonra kendı evine gelince banada alıstı 1 ay cok kücük siz her ne kadarda kaynanama alıstı deseniz bile bebegınız sizın annesi oldugunuzu biliyor ama sizde mesela daha cok bebek bakımını üstlene bilirsiniz bebegimin annemede alısması benım icin sorun olmadı cünkü zor bir lohusalık yasamıstım annem sagolsn cok destek oldu ama siz rahatsız oluyorsanız bebegin uyku saatlerınde sız uyuyun altı degısecekse sız degıstırın mamasını siz icirin her turlu bakımını siz yapın