Aysemete sizi çok iyi anlıyorum, bende sezeryan doğumdan sonra ilgilenemedim sadece emziriyordum. Babası ve anneannesi ilgileniyordu. Sonra 10 gün kadar hastanede yattım, çok uzak kaldık anlayacağınız. Annem ve eşimde sakinleşiyordu bende susmuyordu. Şimdi 5 buçuk aylık gözlerini benden alamıyor, kokumu almadan uyumak istemiyor. Yani geçiyor, bol bol sevginizi ilginizi verin 🌸