Alminakaanucak Deletedmom143 belli belirsiz bazen 1 keee kalkıyor bazen bir kere kalkip hic uyumuyor😂😂
niloshkau Yavuzuannesi2012 aynen 5 ay 3 haftalık olduk atak dönemindeyiz sürekli ağlıyor kucakta olmak istiyor🙈
Gzmgzm Derinbebek gayet normal birak uyusun. Ilerde azalacak zaten uykulari sende bu arada kendini mutlu edecek seyler yap ben mesela game of thrones dizini bastan izlemistim 8 sezon ne demisler "Anne mutlu cocuk mutli" saka saka bunu sadece ben diyorum🤣
Yavuzuannesi2012 Derinbebek canım inanırım ben bana misafir gelceği zaman eşime yalvarıyodum dükkandan gel de üstümü giyeyim diye 😄
yagmurozgul Derinbebek cok sanslisin, kizim haftaya 2 aylik olucak bazen gunduz hic uyumadigini bilirim uyutana kadar cok yoruluyorum