Derinbebek 😀😄 normal canım benim bebeğim öyleydş emzirir altını değiştirir uyuturdum uyanmazdı kendim uyandırırdım. Tekrar emzirir tekrr altını değiştirirdim yarım saat tutmaya çalışırdım seveyim diye duramazdı kendi kendine uyurdu hatta uyandırmaya çalışırken videom bile var ısrarla uyanmıyodu. Doktora bile götürdüm güldüler maşallah de annesi nazar değmesin diyip gönderdiler 😂😂