Almilam07 benim yengem birinci 5 aylıktan 1 aylık hamile olduğunu öğrendi 7_8. Ayına kadar da emzirdi doktoru emzir demiş hamilelginin 7-8. Ayında da sancıları başlamış erken doğum tetikleniyor diye bırakmıştı dogurunca ikisini bir emzirdi hatta 😁 hicbi sorun olmaz korkma emzir yazık bebeğin hakkina