Geçenlerde post açmıştım kan sonucum pozitif 157.5 cikti beta hcg kizimi meme + mama ile besliyorum hamileyken emzirilmez yok bebegi hasta eder yok haramdır gibi şeyler söylüyorlar zaten cok az emiyor kizim kendisi bırakana kadar emzirmek istiyorum ben cok küçük 3 ay 18 günlük su an sizce ne yapmalıyım bu konu hakkında bilgisi olan var mi?