Skbn01 Melisa59 6 aylık ama bu gece maması gibi değil normal sma mama sadece üzerinde iyi geceler yazıyor
Skbn01 Emineg35 ben optipro kullanıyorum normalde bu kutu bitsin ona devam ederim tekrar,bakalım gece uykuya etkisi olacak mı
Esra17 Skbn01 bn ama 2 optipro kullanıyorum cnm iyi geceler mamasını sormuştum doktora onermemisti karbonhidrat çok var mama da demişti
cnsksz Emineg35 ben bunu bilmiyordum comfort kullandım hep Gaz problemi var diye. 2,5 ay anne sütü de aldı gaz sancısı yaşayanlar comfort al demişlerdi ben yanlış mı yaptım bebek 5 aylık oldu