Skbn01 Kızlar merhaba,oğluma sma 1 numara kullanıyorum. Bugün eşim e bebekten almış ama üzerinde iyi geceler yazıyor anlayamadım bu mama sadece gece mi veriliyor veya gündüzde verilebiliyor mu? Çocuğun maması yok ona göre alsam veya almasam öğlen için..
Busra2326 Skbn01 Optipro mı comport mu ? Ben optipro kullanıyorum hiç iyi geceler falan okumadınn 17 gunluk bebegim
Ayssss1 Skbn01 hiç bilmiyorum belli bilen bir anne vardır bence açmadıysanız değiştirin iyi geceler yazma sebebi sanırım uzun süre tok tutuyor olması
htcdemiroz34 Skbn01 daha dün ebebekte sordum, tek fark bebeğin daha iyi uyumasıymış diğerlerinden bir fark yok diye biliyoruz dedi onlara o şekilde bilgi verilmiş merkezden gündüzde verilebilir dedi
Busra2326 Ayssss1 evet farklıymış iyi geceler ne işe yarıyor ben sabah öğle akşam optipro veriyorum yanlış mı?
Skbn01 Ayssss1 aldığımız e bebek eve uzak eğer öğlen kullanılmıyorsa buradan eczaneden normal mama alayım diye demiştim
Ayssss1 Busra2326 iyi geceler maması gece çok sık uyanan bebekler için gece uykusuna geçmeden önce veriliyor ki gece tok tutsun uyanmasın diye
Skbn01 Melisa59 6 aylık ama bu gece maması gibi değil normal sma mama sadece üzerinde iyi geceler yazıyor
Emineg35 Skbn01 daha bugün sma müşteri temsilcisi ile görüştüm. optipro olan daha az yoğun olan mama anne sütü almış bebeklere veriliyormuş comfort olan çok yoğunmuş ve doğduğundan beri anne sütü hiç almamış bebeklere veriliyormuş iyi geceler maması ise gece çok sık uyanan bebeklere veriliyormuş yoğunluğu fazla olduğu İçin tok tutuyormuş gündüz İçin çok uygun olmaz herhalde. Tok tutarsa öğününü kaçırır
Skbn01 Emineg35 ben optipro kullanıyorum normalde bu kutu bitsin ona devam ederim tekrar,bakalım gece uykuya etkisi olacak mı
cnsksz Emineg35 ben bunu bilmiyordum comfort kullandım hep Gaz problemi var diye. 2,5 ay anne sütü de aldı gaz sancısı yaşayanlar comfort al demişlerdi ben yanlış mı yaptım bebek 5 aylık oldu
S_x_w Skbn01 ben bir dönem kullandım..gece gündüz kullandım üstelik sadece gece verilen bir mama değil yani öyle olsa üzerinde uyarı yazar..ayrıca diğer mamalara göre tok tuttuğu falan da yok 😒😒
Esmece Skbn01 Gece ve gündüz kullanabilirsiniz bende sormuştum onu çalışana iyi geceler ne alaka gündüz verilmiyor mu diye ismen öyle yapmışlar verebilirsiniz tabiki demişti 🤭