Hygge zaten diş olayımız bitmedi birde azı dişlerimiz çıkıyor. Ölçek olarak az atıyorum zaten ama su denediğimde kesinlikle almıyor daha zamanı var mı acaba diye düşünüyorum çünkü çok erken kalkan bir bebek. Direncim düşüyor artık zorlanıyorum
Teşekkür ederim 🙏🏻