MerveKuzey06
Oğlum 14 aylıkken kendiliğinden bıraktı. Ben her seferinde su verdim, istemedi. Bir gün içti uyudu, o günden beridir su içip uyuyor, 2 haftayı geçti. Ama ben 5 ölçek suya 4 ölçek mama koydum, birkaç gün sonra 5 ölçek suya 3 ölçek mama koydum. Sonra direkt kısa sürsün içmesi diye 4 ölçek mama verdim. Ne de olsa gece beslenmeye ihtiyacı yok artık, alışkanlıktan kalkıyorlar. Diş çıkarıyorsa o yüzden de illa süt istiyor olabilir bebeğiniz