Pentate kuzum deniyorum kendini yırtıyor memeye yaklaşınca böyle sağıp vermek çok zor ..15 dk sağ, dolaba kaldır, sonra ısıt sıcaklığını ayarla ver bebeğe ..İnan 3 haftada yoruldum bu durumdan..Ama çizelge oluşturdum elimden geldiği kadar uymaya çalışıyorum ne kadar çok anne sütü o kadar iyi benim için.. Keşke emzirebilsem de bu kadar uğraşmasam süt bitmesin diye..Ebe bebek emmeyi bilmiyor diyor oda uğraşıyor bende uğraşıyorum ama o kadar yıprandım ki şu 40 gün boyunca tek başıma 2 çocukla çok zormuş haddinden fazla zormuş onu anladım