esrefiMahlukatAnasi kuzum elimden geldiği kadar sağmaya çalışıyorum tek başıma 2 yaşında bir oğlum var ve bebek hiç durmuyor .. eşim işten dolayı hiç yardımcı olamıyor ve son zamanlar aşırı stresli, sinirli, uykusuz, yorgunum. Onun üstüne sezeryan dikişinde sağ tarafım çok ağrıyor belki hepsi üst üste geldi azaldı belki de düzenli sağarsam devamı olacak .. ya da genetik ben 2 aylıkken bırakmışım emmeyi, büyük oğlum 3 aylıkken bıraktı 1 ay sağdım süt bitti, bu oğlumda 2 ay bile sürmeyecek heralde