ipekkizz Teemo07 Göndereceginiz gün sabah erkenden kargo firmasını seçimini yapmalısınız önceden yapınca dolu oluyor
spaceship Dolap kullanmıyorum, gardropstan satış yapıyorum. Bir kere bana da bunu kutu ile göndermeniz gerekir böyle kırılır kabul edemeyiz dediler PTT den. Kutu ürünün kendisinden pahalıydı 😁 vazgeçtim. Başka kargolar kabul ediyor ama.
Cnmyvrmm1 Teemo07 saat sabah 09 olmadan tüm kargolar yeni boş yerler açıp kod veriyor bilginiz olsun🌸✔️
Teemo07 bikerem bilemedim artık, anlaşma yenilenmeyecek dedi. Sadece aksesuar ve kıyafet alımı olcal. Büyük ürün kabul edilmeyecek dedi