Yeni bir soruyla karşınızdayım yine..
Dolap uygulamasından bebeyatmaz sattım, PTT ye gittiğimde görevli anlaşmamız bitti sadece aksesuar ve kıyafet alıyoruz dedi. Hem dolaptan hem gardıropstan satılanlar için. Böyle birşey duyanınız, denk geleniniz var mı? 1 haftadır ürünü göndermeye çalışıyorum. Karşı taraf ikidir satın alıyor ben gönderemiyorum, tüm kargo firmaları dolu ptt hariç. 🤦🏻♀️