Ghunsunshine Eski9 rahat olun akışına bırakın vakti saati geldiği an kaslar hazır olduğu an yapıyorlar 🙏
Srnd Eski9 benimde öyle sıkıntı olcağını sanmıyorum ama yine bi doktora götürün aklınızda soru işareti kalmasın
cicekbahcem Darknes1002 Ya benimki de öyle,daha kırkı çıkmadan sağ sol yapardı sonra yapmamaya başladı,bir kaç kez yüz üstü döndü artık sadece sağ sol yapıyor,bizim ayağımız da ortez var ağır muhtemelen ondan, ama oturuyor çok şükür 🥰
Eski9 cicekbahcem oturmayı takmıyorum zaten çok küçük yani uzun zaman alıyor tam oturmaları ama dönme 6 ay oldu artık yapması lazim yavaş yavaş hafif destek verince hemen dönüyor ama 😁
Darknes1002 cicekbahcem doktorumuz desteksiz oturmasi bizim icin daha onemli demisti doner bi gun bence o zamanlar dha iyiymis simdi uykusunda her yere gidiyor donerek 😁
meyaski Eski9 ya ben Instagramdan çok sayfa öneriyorum burda 😂 ama bunun için de bir sayfa onereyim size babycollegetr Bu sayfada bebeklerin fiziksel,zihinsel gelişimi için aktiviteler paylaşılıyor zaman zaman. Dönme egzersizleri vs de vardı. Bu sayfaya bir bakın. Burdan çok faydalandım dönme konusunda. Bir de size tavsiyem dönmüyor diye yüksekte bırakmayın. Çünkü bebekler birçok şeyi bir anda öğreniyorlar. Bu yüzden iki kere yüksekten düştü kızım 🤦
Eski9 meyaski haklısınız koltuğa dibe koyuyorum önüne ağır yastık koyup yanına da kızımı birakiyorum zaten uzun süre isim varsa çamaşır vs gibi yere battaniye serip yere bırakıyorum bebekler kaşla göz arasında yapiveriyorlar herşeyi
Alya3361 Eski9 benim bebeğimde beş ay 12 günlük tam dönmüyor benimkinde sağa sola dönüyor henüz ama tam dönemiyor dediğin gibi belki bi iki kez dönmüştür
Eski9 Alya3361 bizim de denk geldi bir kaç kez oyuncağıyla oynarken döndü falam ama bakalım bekliyorum ben şimdi oturtmaya da başladım burda arkadaşlar sepet önerdi bugün koydum çamaşır sepetine sevdi baya hem hep öne düşüyor ama olsun alışacak oturmanın zamanı var zaten belki böyle oturma çalışmaları yaparken dönmeyi de hızlandırır sırt kasları guclenince inşallah tembel çıktı benim kız 🤷
cicekbahcem Darknes1002 6+24 🥰 sağa sola oyuncak olunca uzanırken düşüyor kontrole daha var soramadım doktora
Darknes1002 cicekbahcem bence normal suan gayet bebekler illaki kitap bilgisine gore hareket etmiyor uzanip oyuncak almasi oturmasi vs kaslarinin duzgun gelistigini gosteriyor zaten donmemesi cokta problem degil donunce yatak problemimiz oldu mesela sigamiyor besiklere 😁
Eski9 cicekbahcem Normaldir ya daha çok küçük 9 aya kadar yolu var desteksiz oturmanın düzelir zamanla
momy_16 Eski9 merhaba canım benim bebeğim de 5.5 aylık aynı şekilde otururken öne düşüyor denge sağlayamıyor fizyoterapistle görüştük bi kac seans aldık hatta o şekilde olması normal dedi. Ayrıca instagram da yonca görgül hocanin sayfasında bebeğin dönmesine destekle ilgili bi videosu var onu uygula ben 1,5 hafta her gün yaptırdım artık kendi dönüyor. Sen öğret oda yapsın annesi🥰 bazı bebişler isteksiz tembel oluyor öğretince yapar ama 7 aya kadar normal karşılanıyor dönmemesi ama sen destekle.
Eski9 momy_16 evet burda bir aekadas önermiş o fizyoterapisti bende baktım hatta sepet kutu vs önermiş oturma için uygulamaya başladım bugün inşallah döner tombik
cicekbahcem Darknes1002 Evet dönse ayrı sorun dönmese ayrı,ama bizim özel durumumuz var , bebeğim pevli , ayağına ortez giyiyor bayağı ağır bir orta demiri var donememesi normaldir diye düşünüyorum ama işte annelik illa ki insan telaşlaniyor 🥰
Darknes1002 cicekbahcem aa o zaman zaten normal bencede biraz bekleyin umarim bir ance sifasini bulursunuz