Ghunsunshine Eski9 ek olarak bizimki de aşiri hareketliydi persentil le fazla kafayı karıştırmamak lazım geç döndü geç oturdu blv yapamadık kelimemiz erken başladı yürüme 13 ayda başladı..
Ghunsunshine Eski9 düşük kas tonusu, gevşek vücud, kas güçsüzlüğü.. Diye anımsıyorum zaten aylık rutin muayene de Dr ’nuz bunun için gerekli testleri uygular sizi bilgilendirir. (babinski testi örneğin)
Eski9 FtsErva koyuyorum inanın ama eline vereyim diye bekliyor ağlıyor 😁 bazen uzanıyor o kadar neyse sabır bekliyoeuz bakaljm
Srnd Eski9 benimde öyle sıkıntı olcağını sanmıyorum ama yine bi doktora götürün aklınızda soru işareti kalmasın
meyaski Eski9 7.aya yakın döndü bizimki. Bir de oturmayı dert etmeyin. Başlarda problem oluyor oturma. Her bebegin gelişimi farklı oluyor Ben de kafaya takiyordum pek umursamıyorum artık. bazı bebekler 6-7 aylıkken emeklemeye başlıyor. Bizimkinde tık yok. Bakalım ne zaman emekler. Biraz da bebekle ilgilenmek lazım ya. Ben çok sıkılıyorum açıkçası. Eşim ilgileniyof bu tür konularda 😁
Eski9 meyaski ya ilgileniyorum yüzüstü koyuyorum sağa sola çeviriyorum dönmeyi gösteriyorum önüne oyuncaklar koyuyorum yüzüstüyken ama bakalım doğru diyorsunuz sabır
Ghunsunshine Eski9 Dr. Nuz size söylerdi öyle olsa bizdede ben sormuştum dönmüyor diye böyle açik lama yapmıştı sorun görmediğini belirtmişti bebekte irdelemesi daha fazla
meyaski Eski9 ya ben Instagramdan çok sayfa öneriyorum burda 😂 ama bunun için de bir sayfa onereyim size babycollegetr Bu sayfada bebeklerin fiziksel,zihinsel gelişimi için aktiviteler paylaşılıyor zaman zaman. Dönme egzersizleri vs de vardı. Bu sayfaya bir bakın. Burdan çok faydalandım dönme konusunda. Bir de size tavsiyem dönmüyor diye yüksekte bırakmayın. Çünkü bebekler birçok şeyi bir anda öğreniyorlar. Bu yüzden iki kere yüksekten düştü kızım 🤦
Darknes1002 Kilolu ve kusan bebekti kızım 7 aylıkken döndü 5.5 aylık oturmaya başladı desteksiz oturmada sıkıntı olmadığı için doktorum korktuğunu söylemişti
Darknes1002 cicekbahcem dönmekten korktuğunu söyledi canım 2.5 aylıkken zaten yan dönüyodu sonra bi anda kesti 7 ay 10 günlük falandı ilk defa yüzüstü bırakmıştım ki hiç sevmiyordu muhtemelen midesine baskı yaptığı için bi anda sırt üstüne attı kendini sonra bunu farkedince sürekli yapmak istedi çok kısa süre sonrada emekledi zaten
Cambardak Eski9 benim bebeğimde geç sönsü geç oturdu vs reflüsü vardı ve hala daha yüz üstü durmayı sevmiyor emekliyor ama azz az daha yeni yeni yani ilk çocuklarda oluyor geç olması dedi dr herhangi sorun yok hatta tutunup ayakta duruyor artık insan korkuyo hemen olsun istiyor bi gün arayla bile fark ediyor tabii ki gözlemlemeye devam edebilirsin vitaminleri aksatma d özellikle
Bebek2020_ Eski9 benim bebeğim 10 buçuk aylıkken dönmeye başladı. O da eşimin çalışmasıyla yoksa kızım istemiyordu. Kusan bebekti. O yüzden ben de pek karın egzersizi yaptıramıyordum. 6. Aydan itibaren kusması azalarak kesildi. Ama yine de kızım yüzüstü kalmak istemiyordu. Oturmayı daha çok seviyordu. 6. Ayda bebeklerin hepsi destekli oturtulmalı. Dengelerini sağlayamadıkları için öne arkaya yana devrilirler.
nesliiii Eski9 merhaba sağlıkla büyütün bebeğinizi ❤️ benim de kızım 6.5aylikken döndü 10kg civarıydı Dr o yüzden geç dönecegini söyledi içiniz rahat etmiyorsa b12 değerlerine baktirabilirsiniz ama bir sıkıntı yoktur oturmak için de acelesi yok henüz 8-9 aya kadar normal karşılanıyor 🌸🥰
Eski9 Ghunsunshine Birsey söylemedi sordum ben dönmüyor dedim kilolu bebeklerde gecikebilir normal dedi muayene de etmişti bir aksilik görse söylerdi heralde maşallah herşeyi yapıyor ellerinden tutunca kendini kaldırıyor hatta oturmayi çok seviyor beceremese de şuan yatmayı hiç sevmiyor hep oturcak dik duracak hele yüzüstü hiç sevmiyor 5-10 dk zar zor tutuyorum ağlıyor yerde bakalım inşallah döner en kısa zamanda da şu kuruntularimdan kurtulurum.
Ghunsunshine Eski9 rahat olun akışına bırakın vakti saati geldiği an kaslar hazır olduğu an yapıyorlar 🙏
cicekbahcem Darknes1002 Ya benimki de öyle,daha kırkı çıkmadan sağ sol yapardı sonra yapmamaya başladı,bir kaç kez yüz üstü döndü artık sadece sağ sol yapıyor,bizim ayağımız da ortez var ağır muhtemelen ondan, ama oturuyor çok şükür 🥰