Mavera_1 acimavi Bu da güzel tabi ama hedefler zaten insanı sıkmamalı sadece bir amacınolunca insan daha mutlu yaşıyor sanki. Tabi fikir ayrılığına saygım var 😊
Mavera_1 Fatma8988 Maşallah size.. siz kilo deyince benimde veremediğim kilolar geldi aklıma. Bende 65 im… inşallah 57 ye düşeceğim 🙏🏻
Mavera_1 ikircikli_kircicegim Amin bir çoğumuzun derdi sınavlar aslında… Rabbim yar ve yardımcınız olsun 🌸
Mavera_1 simiyyy 1. Maddeniz kesinlikle hayatımıza almamız gereken bir şey. İnançlı olsun veya olmasın insan kendisine verilen her nimete şükredebilmeli. İnşallah bizde bu maddeyi hayatımıza alabiliriz. Kitap konusunda da hemfikirim :)
Mavera_1 TospikOglusum Gereksiz insanları hayattan çıkarmak hepimizin ruh sağlığı için yapması gereken bir şey. Umarım başarırsınız 😊
TospikOglusum Mavera_1 ki ben çoktan çıkardım öyle biriyimki kimsenin beni uzmesine,sinir etmesine izin vermem bıçak gibi keser atarım .ama sevdiğim bana değer veren insanlarida yanımdan ayrmam
TospikOglusum Mavera_1 Kesip atamdigim bikac kişi var onlarla da pandemiden uzağım onlarla da ayrılma aşamasındayım diyelim
Mavera_1 Cihaninannesiii 2022 hedefiniz mi 😂 o da güzel demek ki bir çok şeye ulaşmışsınız bir telefon kalmış 😊
Sucukluyumurta11 Mavera_1 kendime değer vereceğim, beni mutsuz eden herşeyden uzaklaşacağım, oğlumun mutlu bir insan olması için herşeyi yapacağım, kendime yeni uğraşlar edineceğim ve fobilerimin üzerine gidip eski cesaretimi kazanacağım🥰❤️
Nur98 🌼Kpss ye hazırlanıyorum iki çocukla atanacagim 🌼Ehliyet alacağım 🌼Kendime daha çok değer verip kendime zaman ayiracagim 🌼Vee tatile gitmek istiyorum Hepsi olur inşallahh amiin amiin 🙈😀
Canlarim41 Nur98 ah şu parktan kaldim ona yanarım atanmak inşallah bende atanmak istiyorum Rabbim nasıp eder