ikircikli_kircicegim Mavera_1 masallah kolay gelsin Allah muvaffak eylesin. Ben de iki çocukla bir hedef koydum kpss lisans ve oabt ye giricem. İnşallah bu sene bol bol alım olur da herkes istediği mesleğe kolayca girer. Dkab öğretmeni olayım seneye inşallah amin.
Mavera_1 ikircikli_kircicegim Amin bir çoğumuzun derdi sınavlar aslında… Rabbim yar ve yardımcınız olsun 🌸
Balkizlarim Fatma8988 azizem yuruyemiyor evet en büyük kızım wolkirli olan Çok şükür çok sorunumuz yok 🤲🌸
simiyyy Mavera_1 1- şikayet etmeyi bırakıp şüküre yöneleceğim çünkü çok büyük bi ders aldım 2- kızımla deliler gibi gezeceğim 3- çok açtım arayı kitaplarla kendimi toparlayıp boş vakitlerde telefonla uğraşmak yerine kitap okumaya çalışacağım
Mavera_1 simiyyy 1. Maddeniz kesinlikle hayatımıza almamız gereken bir şey. İnançlı olsun veya olmasın insan kendisine verilen her nimete şükredebilmeli. İnşallah bizde bu maddeyi hayatımıza alabiliriz. Kitap konusunda da hemfikirim :)
TospikOglusum Mavera_1 ilk önceliğim bir diyetisyene gidip sağlıklı kilo vermek Ehliyete yazılmak Araba almak(ćok amin🙏🙏) Bu esarete son verip oğlumla gezip tozmak Gereksiz gördüğüm insanlari hayatımdan süpürüp atmak😁😁😁👍👍👍
Mavera_1 TospikOglusum Gereksiz insanları hayattan çıkarmak hepimizin ruh sağlığı için yapması gereken bir şey. Umarım başarırsınız 😊
Mavera_1 Cihaninannesiii 2022 hedefiniz mi 😂 o da güzel demek ki bir çok şeye ulaşmışsınız bir telefon kalmış 😊
Aysenurcetn Mavera_1 KPSS de başarılı olmak için elimden geleni yapmaya çalışıcam.. insanları umursamamayı öğrenicem.. Her küçük şeyde mutlu olup gülüp eğlenicem.
Emirin_Annesi10 Gulkizim valla yağmur duasına çıkar gibi çıkacam az kaldı uykusuzluktan ayarlarım bozuldu 2 saat deliksiz uyusam çok sükür yarabbi diyorum 🥲
Mavera_1 laliko35 Rabbim sınavlarınızda taşınmanızda da size kolaylıklar nasip etsin inşallah… umarım dularınız hayırlısı ile gerçekleşir 🙏🏻