Starlord yok asgariden biraz fazlaydı asgari ücret alınca 7.800 lira yatıyordu sanırım. Ben 2 defada onaylamasını söyledim muhasebeciye yarısını doğumdan sonra kalanını da 2 ay sonra aldım. Muhasebecinin raporu onaylamasına bağlı hepsini birden de alabilirsin canım. Bizim kendi işimiz olduğu için ben kendim istedim