Muyesser oğlumun doğduğundan beri maşallah çenesi çok güçlü. Koparacak gibi emiyor 🙈 ben ne kadar emerse o kadar devam edeceğim için kendime söz verdim. Tabiki aksi durum oluşursa farklı. 2 yaşına kadar emsin istiyorum. Sonuçta bir anne olarak elimde imkan varsa sonuna kadar zorluyorum imkanları. Yalan yok ilk 3 ay çok zorlandım ama sonra çok kolay oldu. Yememde içmemde problem yoktu baktım sıkıyorum süt gelmiyor Allah Allah diyorum yeme içmeyi mi azalttım… Bebek emiyor ama. Sonra daha fazla yedim baktım yine gelmiyor. Sizlere sorayım dedim. Araştırdım ama yaşayandan öğrenmek daha başka oluyor. O yüzden iyiki bu uygulama var❣️ Diğer göğsümü keşke bıraktırmasaydım. Ben o göğsümü az emiyor diye kesildi sütüm sandım 🤷🏻♀️