Oğlum 15 aylık. Emziriyorum. Yani sütüm kesilene ve çocuk emmeyene kadar böyle olsun dedim. Doktor da izin verdi. Yalnız son 15 gündür göğsümü sıktığımda süt fışkırmıyor gelmiyor yani. Ama oğlum sürekli meme istiyor. Mırıldana mırıldana emiyor keyifli yani. Süt olmasada bu şekilde emer mi? Yoksa süt fışkırmasada bebek emdikçe geliyor mudur?