Merse sonu güzel olsun.. artık öyle diyerek içimizi bir nebze rahatlatıyoruz biz anneler. Bolca okuyun özelliklede inşirah suresi, ya şafi çekin. Rabbim evlatlarımızla sınamasın kimseyi. Zor biliyorum hergün birbirinden zehir geçiyor ama dayanıcaz. Biz iyi olucaz ki yawrularımız da iyi olsun güzel anne 💜