33 haftalık 30 haftayla uyumlu doğum yaptım. 1600 kg doğdu 1400 e düştü, entübe olmadı çok şükür. Bizim beslenme problemimiz vardı, Hellp sendromu geçirdiğim için bebeğimin bağırsaklarıda çok etkilendi o yüzden süreç uzun sürdü 25 gün kaldı küvözde ve 1950 ile taburcu olduk. Bende burayı çok okurdum ama herşeyi okuyup kafana takıp kurma her bebeğin tolere edeceği şeyler farklı , gücü Farklı. Çok iyi anlıyorum seni üzülme diyemeyeceğim ama güçlü olmaya çalış. Ben Kızımın yanına girdiğim de hiç ağlamazdım ağlamamak için kendimi zor tutardım. Anne karnında geçirmeleri gereken süreyi zaten küvözde bizden ayrı geçiriyorlar, kendilerini güvende hissetmiyorlar o yüzden hisleri çok kuvvetli yanına girebiliyorsunuz eğer 5 dakika da olsa ona girdiğinizde hep güzel şeylerden bahsedin. Taburcu olurken yoğum bakım koridorunda kucağında bebeğinle çıkmak tarif edilemeyecek bir duygu, sonu çok güzel bir yol lütfen sabirlı olun ve ona bol bol az da gelse sütünüz götürün. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın, Çok geçmiş olsun🌸