Ayazcyln benim bebeğim 8 gün kaldı , ablamın da 21 gün kaldı . Merak etmeyin çıkar Allah’ım izniyle .bana da ablama da hep gün veriyorlar çıkmıyordu sonra bi günde yarın alın bebeğinizi dediler Orda daha iyi bakılıyorlar .biz evde farkedemeyeceğimiz durumlar olabilir sabret canım 🤲