Ayazcyln bende bebeğinden 14 gün ayrı kaldim 26 günlüktü evde birbirimize alıştık beni emmiyordu emmeye başlamıştı. Hastaneye gittim burnu tıkalı öksürüyordu bebeğimi acilen yoğun bakıma yatırdılar içeri aldılar bana kıyafetlerini verdiler bende eve kucagim boş döndüm çıkardığı kıyafetleri yikamadim her gece onla uyudum o boş beşiğine bakıp bakıp saatlerce ağladım. Olmayan sütüm iyice geri gitti yemeden içmeden kesildim bir haftada doğumdan önceki kiloma düştüm o günleri asla hatırlamak istemiyorum o evdeki son kıyafetlerini kaldırdım videoları sildim ve bu 14 gün içinde bebeğimi sadece iki kez gidebildim oda 3 dk küvözün içinde uzaktan. Çok zor günlerdi ama geçti sizinki de geçecek emin olun ona orda çok çok iyi bakıyorlar herşeyiyle ilgileniyorlar en doğrusu orda kalması çok zor bir süreç rabbim güzellikle sonuçlandırmaktır. Sabırlı olun bolca dua edin kendinizi iyice üzmeyin sizde şuan en büyük ilaç sürünüz ona ❤️❤️❤️