PurpleTail Maleseffkii malesefff biz 2 bucuk 3 ay arasında basladik suan 4 ay 10 günlüguz daha tam atlatamadık sık sık emmek istiyor memeye gelince 5dk duruyor bu beni artık cok yoruyor biberon mama da denedim artik en sonunda ama biberonuda tutmuyor mamayı da kaşıkla biraz iciyor yani icmeyen mamada icmiyor biberonda tutmuyor kızlar Rabbim yardım etsin zor sürec sarkı söylüyorum, pışpışlıyorum ayakta emziriyrm bi ara kanguruda denedim emiyordu, uykuluyken artık alıştık bu durumada yabancılık cekmiyorum 🤗