PurpleTail 3,5 aylıkken ben de meme reddi yaşadım. Emmeye asla zorlamadım, sık sık mememi teklif ettim, farklı pozisyonlarda emzirmeye çalıştım, uykuluyken emzirdim, emzirirken şarkı söyledim. Asla biberon kullanmadım önerim siz de kullanmayın yoksa bu meme reddini aşmak daha zor olur. Bu aylarda meme reddi olması normalmiş. Sakin olmaya çalışın.