Bkttduha Kuzum 6.hastalik işte o. Çok şükür başka bir şey yok ya hamdolsun. Evet bana da viral enfeksiyon dediler. Ki öyle de zaten. Salgın var bu ara. Doktor bana çok dikkat et bu hastalık bagisikligi mahvetmis dedi. Ama halen yemiyor oğlum ek gıdayi. Döküntüler hastalığın bittiğini gösteriyormus. İki üç güne de o lekeler gitcek. Doktorun bana söylediği bu hastalıkta sadece ateş düşürücü kullanılır başka bir şeye gerek yok ve sabahla demişti çocuğun başında Allah korusun havale geçirir falan diye. Ama atlattı çok şükür bir haftada. Ben 4 hastane gezdim hiçbir şey bulamadılar. Biri kulağı kızarık gibi dedi diğeri başka bir şey. 6.hastalik diyen de eğitim araştırma oldu.