Bebegim 8 bucuk aylik dogdu dogali ilk kez ateslendi bugun 3. Gunumuz 38 bucugun altina dusmuyor ciplak yatiyo cocuk ılık suyla eklem yerlerine tampon yapiyorum pedifen ve calpol 4 saatte bir donusumlu veriyorum hastaneye goturduk idrarda ve kulak bogazda bişey yok diyip gondrdiler ama ıslak bezi cektigim dakika ates fırlıyor 39 bucuk dun 41 i gorduk korkmaya basladim artik baska ne yapabilirm yardim edin lutfennn