Leyla0613 ben de oradan alisveris yapmistim. Ve yuksek fiyatli cok sayida tulum aldim. Urunlerin etiketi, yaş bilgisi bile yoktu. Bazilari les gibi kokuyordu. Birde mesela hepsini 9 aylik aldimya, kimi ayagina bile girmeyecek kadar kucuk kimi de kocamandi. Hatta ayni takimin bluzu ayina uygun alt pijamasi iki kat buyuk. Tam bir rezillik. Tum detaylariyla yazdim. Sonunda ben de engel yedim.