Herkese iyi akşamlar kimse mağdur olmasın diye yazıyorum. Buradan bir takım aldım gelen ürünün fotoğraftakiyle alakası yok kumaşı berbat incecik, baskısında yoğun bir kimyasal kokusu vardı iade istedim kabul etmediler ürünü yıkadım makineden çıktı bütün renkler birbirine girmiş dikişleri sökülmüş resımleriyle onlara attım engellediler.Resmen dolandırıcılıktır bu çok ucuz desem değil normal bir pijama takımı 100 lira resmen çöpe attım alacak olan varsa dikkat etsin